ציוד מצויין, המחירים פחות הוגנים.
למה המחיר בארץ הרבה יותר יקר מארה"ב(1,233 ש"ח)?
ע
עדי דגני
קיבלתי את המוצר
מבסוט עד שראיתי בתמונה שחסר כמה דברים ... ואז אתה נכנס לפירוט ורואה שבאמת זה לא מופיע... ואז קורא ביקורות ורואה גם שאנחנו משלמים יותר מארהב ?! למה
ולמה אני לא מקבל את מה שאני רואה בתמונה אחד לאחד ? מי באמת נכנס לפירוט ?
x
xRyXoNx
ציוד שאין שני לו..אבל.
לא מצליח להבין למה חברה ישראלית על מלא מוכרת בארה"ב אותו מוצר רק בזול יותר
424 דולר לעומת 556 דולר בארץ
תגובה אחת לפני רושמת בול את אותו דבר
וזה אומר הרבה,מאכזב.